פרומיס ייבוא ושיווק רהיטים מעוצבים - PROMISE | תקנון משלוחים
top of page

  תקנון משלוחים  

א. משלוח הטובין מבוצע באמצעות החברה ומובילים מטעמה ואו באמצעות חברת שליחויות.

כל המשלוחים ו/או ההובלות יהיו בכפוף לאזורי חלוקה כמדיניותם כולל הגבלת אזורי חלוקה. שכן, משלוחים לאזורים מוגבלים בפן הבטחוני או אזורים שחברות ההובלות והשליחויות לא מספקים אליהם יסופקו באמצעות תיאום עם הרוכש למיקום מוסכם או לחילופין באמצעות הובלה מטעם הרוכש בתיאום עם הנהלת החברה.

 

ב. ככל שהחברה או מי מטעמה לרבות חברות שליחויות יבצעו אספקה לאזורים מרוחקים או מוגבלים ביטחונית כי אז ייגבה תשלום נוסף בגין הובלה חריגה. 

כאשר דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה לרבות הובלה מעל קומה שלישית באין אפשרות לשימוש במעלית או לחילופין הובלה אשר דורשת אמצעים מיוחדים לצורך הכנסת טובין לבית הלקוח/העלאתו לרבות אילוץ לביצוע פירוק ו/או שימוש במנוף.

ג. זמני אספקת הטובין עד 21 ימי עסקים מרגע קבלת אישור ההזמנה.

ד. עלות המשלוח תלויה בסוג וגודל הפריט, המחירים מעודכנים באתר, למעט ימי מבצע בהם המשלוחים חינם.

ה. ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום עם הנהלת החברה בפרטי ההתקשרות ובמקרה זה איסוף המוצר יתבצע עד 14 ימי עבודה ממועד אישור ההזמנה וכל איסוף שיבוצע מעבר ל 14 יום כאמור החברה רשאית לחייב את הרוכש בדמי אחסנה בסך של 30 ש"ח לכל יום איחור.

 

ו. ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט (למעט הזמנות מיוחדות כמפורט למטה),

כל עוד לא נשלחו המוצרים על ידי החברה או מי מטעמה אל הכתובת שנמסרה.

ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית / ווצאפ למספר 0509295062 

או לכתובת מייל : promiseshoponline@gmail.com

 

 

ז. מוצר אשר הגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזיר לחברה תוך 14 יום

ע"י משלוח אל החברה (המשלוח ישולם ויבוצע ע"י הלקוח).

האחריות להחזרת המוצר בשלמותו, באופן תקין חלה על הלקוח המזמין.

כרטיס האשראי אשר חויב בעסקה, יזוכה במחיר המוצר המוחזר בניכוי 5% עמלת סליקה וביטול.

לא יזוכו דמי המשלוח אשר שולמו.

 

ח. במידה ובוצעה הזמנה עבור מוצר מיוחד, שבו המזמין ביקש כי ייעשו שינויים מיוחדים במוצר, עבורו בלבד, או הזמנת מוצר אשר אינו מוחזק במלאי בשוטף, לא תהיה אפשרות להחזיר מוצר זה, בהתאם לחוק להגנת הצרכן.

 

ט. החברה שואפת לכך שכל מוצריה יהיו תקינים ובאיכות הגבוהה ביותר. יחד עם זאת, ,

ייתכנו מקרים בהם קיים ליקוי כלשהוא באי אלו מהמוצרים. במקרה כזה, זכאי הרוכש לפנות לחברה ולהתריע על כך.

החברה תבדוק את התלונה, ותהא רשאית להחליף את המוצר הלקוי במוצר זהה או לזכות את הקונה בסך התמורה ששולמה על אותו המוצר, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

0a9a1622.jpg

DESIGN

PROMISE

bottom of page